Blev inte som vi hade tänkt...


Säger bara FY FAN vad jag är bakis idag!

Jag, Leyla och Halima åkte till Nadya igår kväll och där va oxå Hennes kille med hans kompisar..
Vi satt och festade ett tag där, sen runt 12 tiden så började vi röra oss in mot stan, vi skulle ju till Berns..
Men vi kom aldrig så långt, för Halima hade druckit lite för mycket och mådde inge bra.
Vi gick av i Slussen och Leyla åkte hem med Halima..
Jag och Nadya gick till After och där va oxå hennes kille med hans kompisar.. Vi va där en stund, sen åkte vi hem till Nadya och fortsatte festa där... Somna inte förren 7 på morgonen..
Kul hade jag iallafall, fast det inte blev som vi hade tänkt...

Och kameran hade jag med mig, blev ett par bilder tagna
Här får ni se några :)



Leyla och Halima



Här sitter dom och dricker :)



Fulla och glada :)



Asib med hans hund



Leyla, Nadya och Halima



Leyla och Jag



Jag och Nadya



Och så slutligen Jag inne på After





Kommentarer
Skriven av: Zarah

Hejsan, rösta gärna på mig i modelljakten :)

http://modelljakten.se/modell/4189

2009-03-15 @ 17:16:20
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0