Här kommer lite dikter igen..


Säg aldrig, att du älskar mig,
ifall du egentligen inte bryr dig ett skit.
Prata aldrig om känslor,
ifall dom inte finns där.
Rör aldrig vid mig,
ifall du tänker såra mitt hjärta.
Säg aldrig att du ska göra någonting,
ifall du inte har planerat att börja.
Titta aldrig i mina ögon,
ifall allt du säger är en ren lögn.



I hjärtat finns ett rum
som bara är för dig.
Och var jag än tar plats
så finns du här hos mig.

Jag hör din varma röst
som inspelad musik.
Jag lyssnar om igen
för den är helt unik.

Men bland allt du är för mig
finns något svårt att bära
- min längtan efter dig
när jag inte har dig nära.



Det finns så mycke att säga som aldrig blir sagt,
men allt kräver inte ord och tid man lagt.
Känn efter i ditt hjärta vad som känns rätt,
inget annat kan förklara känslor på något annat sätt.
Då krävs det varken visor eller ord,
men du kan ändå säga att du förstod.
För de finns så mycke du ändå inte kan se,
som hur blotta tanken på dig kan få mig att le.



Det finns ett litet ord
För lite använt på vår jord
Det torkar tårar lindrar gråt
Det lilla ordet är
FÖRLÅT!




Kommentarer
Skriven av: Emelie

Tack så mycket! Ja hon är en riktig sötunge.. =)

2009-03-16 @ 19:24:36
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Skriven av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmi

aaa tänk om de fanns sånna snyggingar i sverige !

2009-03-16 @ 20:20:49
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0