Hel dag med Nadya och Danya


Nu har jag kommit hem efter en hel dag med Nadya och Danya, jag mötte upp dom i Farsta, Nadya gick upp på jobbtorget och logga in sig, sen gick vi och käka på Mcdonald´s..
Efter att vi käkat gick vi  till Arbetsfömedligen  lite snabbt, dit kom oxå Leyla och Halima...
Vi gick tillbaka till Jobbtorget där dom skulle logga ut sig och sen gick Jag, Nadya och Danya  runt lite i Centrum..
Inne på Skoviskonen hitta vi en skit snygg väska, ( jag med mina väskor ) och Nadya köpte den.. Jag ville oxå ha den, men har inte pengr till det just nu :(

När vi är klara i centrum så åker vi till Globen och lämnar in mina papper och sen åker vi hemåt..

Hämtade ut ett paket idag oxå IGEN.. Hahaha...




Har bestämt mig nu för att börja med körkortet igen.. och den här gången ska jag ta det :)

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0