Kvällen blev lyckad :)

När jag kom hem idag på dagen, så kände jag inte alls för att gå ut och roa mig, men hade redan köpt biljett, så jag fick ta mig i kragen och rycka upp mig.
Jag mötte Nadja nere i centrum och vi åkte hem till  Leyla. Där va oxå Halima. Vi gjorde oss iordning och drack lite vin. Vi hade bara en timme på oss, sen begav  vi oss in mot stan.
Jag kände mig inte alls på humör den här kvällen, va helt deppig, men tack vare mina vänner (mest Nadja) så blev jag på bättre humör.

Kul hade jag inne på klubben, jag drack med måtta, blev varken för full eller för nykter. Och det bästa va ju när Danjah kom upp på scenen.. Han är ju bara så jävla bra...

Skjuts fick vi hem, jag och Nadja, hennes kille och hans kompisar kom och hämtade oss, skönt att slippa denm där jävla tunnekbanan... :)

Nu ska jag nog gå och lägga mig, klockan är ju nu redan 05:00


Lite bilder blev tagna.


Jag hemma hos Leyla innan vi går ut




Sitter och väntar på tunnelbanan på väg in till stan



Inne på klubben




Dansgolvet uppeifrån




Danjah uppträder



Danjah





Kommentarer
Skriven av: Malin Sofia

Hej, jag har bokat lokal för bloggfesten och lagt upp ett par bilder på min blogg. Säg gärna vad du tycker. :)

2009-03-01 @ 15:28:08
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0