Paketet har kommit :)


Nu har man kommit hem.
Jag, mamma och Nadya åkte ju till Globen för att gå till Amf..
När vi är klara där går vi och käkar på Mcdonald´s och sen går vi runt lite i affärer.
Mamma skulle köpa nya skor men hon hittade inga..

Mamma åker hem och jag och Nadya går av i Svedmyra för att prata med en tjej där om lägenhet,
men oturen som jag har va hon inte där, utan återkommer imorn.
Så det blir väl att åka dit imorn igen, ska ju ändå till psykologen oxå..

Innan jag går hem så går jag och hämtar ut mitt paket från HM :)
Fast alla grejjer kom inte, ett linne och ett puder kommer komma i slutet av April..
En hel månad kvar :( men men..

Ikväll blir det lugnt, slappa framför tven..
En tvätttid ska jag ta oxå..

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: Tobias

tackar ;D

2009-03-19 @ 21:51:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0