Pratstund med Isabelle :)

Isabelle ringde mig för ett tag sen.. och vi kan ju sitta i evigheter i telefon :) Fast det här samtalet varade "bara" i 50 minuter.. hahaha... Snackade om allt möjligt, och så kom vi in på samtalsämnet Abort.

Killar tror att det är så lätt att göra en abort, men det är inte så lätt, jo visst, det går snabbt och är väldigt smidigt, men det är jobbigt psykiskt.. Det tycker jag iallafall...

 Jag har redan hunnit gjort 2 aborter. Första gången va jag bara 17 år, bodde hemma med mamma och hade bara en praktikplats och pappan ville inte att vi skulle behålla barnet, så då bestämde jag mig för att göra en abort och det va nog det jobbigaste beslutet jag någonsin har tagit i livet..
Andra gången jag blev gravid va med mitt ex, och jag velade fram och tillbaka om jag skulle behålla eller inte.. Till slut så bestämde jag mig för att behålla barnet den här gången och jag gick på en undersökning och då visade det sig att jag hade fått missfall, Fostret hade dött i magen, men kroppen reagerade inte på det.. Så då fick jag göra ytterligen en skrapning..
Det kändes lite jobbigare den här gången eftersom att jag hade tänkt att behålla barnet..

Så det är inte så himla lätt att bara gå och göra en abort bara sådär... !!!
Ville bara få det sagt.. :)

Kommentarer
Skriven av: Tobias

ohja det gick rätt bra tack =)

2009-03-11 @ 17:09:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0