Shoppat lite :)


Blev ingen psykolog idag.. Jag har tagit fel på tiden
Trodde att jag skulle vara där kl. 15 men jag skulle ha varit där kl. 14..
Så jag och mamma gick runt lite i Globens centrum
Köpte ett puder, eftersom att mitt som jag hade beställt från HM kommer ju inte förren om en månad!
Efter ca: 1 timmes runda i Globen åker vi till Farsta, där mamma köper ett par skor
Och jag köte väskan som jag pratade om förut :)


Tycker den är så fin :)

Jag mötte upp Nadya och Danya i Farsta och vi åkte hem till henne.
Jag satt och lekte för fullt med lilla Danya med hennes dockor :)
Åkte hem vid 9, och jag satte mig här på bloggen det första jag gjorde.. hahaha...

Nu blir det käka lite Pizza och kolla på tv..

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: Islelle

I run away but I can’t let go

I said I don’t but I need you so

Every thought in my head says no

But I can’t let go

And everywhere all I see is you

I don’t care what I have to do

I’m a mess and it starts to show

But I can’t let go



känns som om det är du som pratar om Robin!



Men han är ett fett A-hole.

2009-03-20 @ 22:57:25
Skriven av: Jeanette

Nej, den är inte om Robin, skrev den innan jag ens hade lärt känna han.. Hehehe...

2009-03-21 @ 00:51:40
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0