Telefonlista.. haha.. har tråkigt...


Telefonlista:

- Har du pussat nummer 2?
Adde.. Japp det har jag

- Vad har du för relation med nummer 20?
Isabelle.. min första barndomskompis

- När ska du träffa nummer 57?
Thomas... vet inte riktigt, snart hopas jag :)

- Är nummer 18 söt?
Hanna.. min kusin, klart att hon är söt

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
David.. min brors  pappa, kommer jag ej ihåg, va bara 7 år

- Gillar du nummer 14?
Farbror, han är snäll så han gillar vi :)

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anne-marie från förra jobbet... Nej det har jag inte, det va ca: 2 månader sen

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång? 
 
Johanna.. Hmm,  det vet jag inte riktigt, snart kanske

- Är du nära vän med nummer 23?
Jimmy F.S... Inte så nära, vi umgås knappt längre

- Har du gått på bio med nummer 4?
Ante.. nej det har vi aldrig gjort.. kanske borde bli dags för det :)

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Markus, min kusin.. jaa absolut, vi har varit ut ett par gånger och festat :)

-Vad tycker du om nummer 34?
Maria, Hon va min vän, Hon är falsk

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Ante pappa, vi brukar inte dirket prata...

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Carina, Nadjas mamma... Självklart skulle jag junna ge henne en kram

- Vad har du och nummer 26 för relation?
Kajsa, Det är mitt ex Fredriks ex...

- Vad skulle du vilja göra med nummer 11?
Christer, min mammas ex.. skulle nog inte vilja göra något speciellt med han..

- Vad är det bästa med nummer 43?
Nadja, Att man kan lita på henne till hundra, och vi har alltid kul tillsammans :)

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Halima, Inte så ofta.. mest när vi alla tjejer går ut

-Vad tycker du om nummer 52?

Robin Norrköping, Tyckte om han jätte mycket, men han sårade mig.



Kommentarer
Skriven av: Tesstamente

Haha, kul grej:-)

2009-03-03 @ 21:46:01
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0