Vad hände egentligen?

Hur kunde allt gå så fel för mig helt plötsligt?? När man tror att allt börjar lösa sig till slut så bara rasar allt på samma gång. Ska man aldrig få ha det riktigt bra..?? Stress, ångest, tankar som bara går runt i huvudet, inte konstigt att man jämt har ont i magen och inte kan sova bra på nätterna. Ibland känner jag bara för att festa bort varje dag som går för att slippa tänkka på allt skit som är just nu, fast det kommer jag inte att göra, man mår ju bara sämre då, när man vaknar får man panikångest och då mår man bara ännu sämre än vad man redan gjorde... Nej Nej.. inget festande för mig på ett tag tror jag nog.

Jag får försöka ta tag på allt och göra det bästa av situationen. Och imorn blir det att försöka hitta en ny bostad, och det måste gå snabbt, för nu är det säkert att jag måste flytta :(

Om någon har en lägenhet att hyra ut i andrahand, så säg gärna till.... hehehe ;)

Nu blir det sovdags, eller försöka iallfall..

Godnatt
Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0