Varit på besök hos moster

Hej hopp.. nu är jag tillbaka, har inte skrivit på 2-3 dagar, för jag har varit hos min moster sen i Måndags och idag är det Onsdag. Jag kom nyss hem. Både Isabelle och Nadja undrade vart jag hade tagit vägen, då jag inte har varit här och skrivit något.. hehe.. men lever jag gör .:)

Det har varit trevligt och varit där, igår satt jag och hjälpte både Jessika och Hanna med sina läxor. jessikas läxa va ju jätte lätt då hon bara går i 1:an, men Hannas va lite svårare hon går i 5:an, men det va matte hon hade i läxa och det va det som jag va bra på i skolan.. :)

Och idag får man veta att jag kanske måste flytta härifrån också, jag bor ju här i andra hand och nu så kanske han som har lägenheten flytta tillbaka, så då jag måste hitta någon annan bostad... Jävla skit säger jag bara.. Ska det inte va det ena så ska det va det andra... BLÄÄÄÄ....

Nu ska jag vila lite.. Har varit full fart dom här 3 dagarna.. hehe...



Kusinen Jessika



Jag och Jessika



Moster och hennes man




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0