Bakis-dag


Vaknar upp med den värsta baksmällan man kan ha.
Är fortfarande bakis.
Det värsta med mig är att min baksmälla sitter i hela dagen tills nästa dag.
En hel dag blir förstöd lixsom.. men men..

Jag gick ner och köpte Pizza och det blev en Mexicana



Och nu ska jag sätta på en film tänkte jag..
Eller det blir nog One Tree Hill (Första säsongen)
Och lite gott till det bli det här



Min lillebror kommer idag oxå, om ca: 2 timmar..
Trevlig med lite sällskap :)

Älskar dig lillebror ♥




Blir nog inte så mycket mer skrivande ikväll.
Min bror kommer antagligen att sitta mest vid min data :)

Så ha en bra kväll nu och ta det lugnt :)

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: Emelie -EmeliesPlace

åhh gott :D

2009-05-24 @ 13:39:27
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0