En ny lista då


Vad gjorde du inatt? Satt vid datan och kollade på tv
Kan du prata med din mamma om allt? Ja det kan jag, fast jag säger nog inte riktigt allting
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Ja, det e klart, ha redan hänt 2 gånger
Choklad eller glass? Chocklad
String eller hipsters? Hipsters
Stövlar eller sneakers? Båda
Kjol/klänning, leggins eller jeans? Leggins
Hårfärg: Brunt
Längd: 160 cm
Humör: Sjuk
Har du nånsin varit kär? Yes
Tror du på kärlek? Jo, nån gång hittar man väl den "rätte"
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Det har jag nog
Har du någon gång krossat någons hjärta? Ja
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Ja
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? JA
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Japp det har jag, fick hem en liten nallebjörn
Vin eller öl? ÖL
Tv eller internet? Båda
Pepsi eller cola? Coca Cola
Färgfoto eller svartvita? Fint med båda
Telefonkontakt eller face to face? Båda
Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? Smitit ut från var???
Har du hoppat bungy jump? NEJ
Har du nånsin varit med i en olycka? Ja, en bilolycka
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Hehe, ja det har jag..
Saknar du någon just nu? Ja
Är du glad? Nej inte just nu
Är du fundersam? Japp
Är du uttråkad? Aa ganska...
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Dom har aldrig varit gifta
Vill du gifta dig? Kanske, osäker
Har du ätit sushi? Har smakat.. BLÄÄÄ
Har du någonsin blivit jagad av polisen?  Inte jagad direkt..
Sover du helst själv eller med någon? Mysigare att sova med någon man tycker om :)
Tror du på spöken? Japp




Kommentarer
Skriven av: LINNEA HAVER

Superfin blogg bruden!

Tänkte bara kolla om du kunde dela med dig av en tanke om hur tycker om min nya design? Vore supergullig om du kommentera första inlägget och skrev va du tyckte.

Tack i förväg, puss och kram.

2009-05-18 @ 18:41:39
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0