Lunch i stan


Hej på er, nu är jag hemma igen och jag har sjukt ont i mina fötter.

Efter att vi va i Globen så åkte vi in till stan och gick i lite affärer.
Sen gick vi och käkade lunch på Soft Kök & Bar..
Skönt att man kan sitta ute nu i solen och äta :)
Vi gick sen runt lite till innan vi åkte hemmåt.

När vi kommer till Högdalen, ska jag ta ut pengar..
Men då har det varit rån på Swedbank och det va avspärrat såklart..
Är det inte cafen som brinner upp så är det bankrån...

Vi träffa oxå på våran gamla kompis Nicole..
Stod och snacka lite skit.. va länge sen man träffa henne..

Nu ska jag gå tillbaka ner till centrum.
Har ett paket och hämta ut :D

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: Emelie -EmeliesPlace

jag har också ont i mina fötter :P

2009-05-25 @ 18:55:25
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Skriven av: AMANDA FALK

mysigt med lunch i stan. sådär brukar det låta för mig också när jag kommer hem "aj mina fötter". Går alltid i höga obekväma klcakar.. :O

Ha en bra kväll!

2009-05-25 @ 19:29:35
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0