Har man tråkigt så..


Ta fram mobilen

Namn 7 -
Ante
Är han/hon kul? - Ja
Har du kramat personen? - Yes
Minnen med personen? - Det finns MÅNGA minnen

Namn 9 - Carina
Var träffades ni första gången? - Fagersjö
Har du kännt personen länge? - Sen jag va 8 år
Fullständigt namn? - Carina

Namn 14 - David
Flicka eller Pojke? - Man
Är ni nära vänner? - Min lillebrors pappa
Har du pratat med personen i telefon? - Ja

Namn 15 - Donia
Hur länge har ni känt varandra? - 14 år
Kan du berätta hemligheter för personen? - Nej

Namn 35 -
Isabel
Är hon/han vacker? - Ja
Känner du honom/henne bra? - Ja, min första barndomsvän
Är han/hon upptagen? - Japp

Namn 50 - Lilie
Har du sänt personen ett sms? - Ja
Går personen i samma skola? - Vi gick i samma skola
Är det en tjej? - Ja

Namn 56 -
Mange
Är ni släkt? - Nej
Hur är han/hon till sättet? - Shysst
Känner du honom/henne bra? - Sådär

Namn 60 - Michel
Hur gammal? - hmm, 28-29 tror jag
Bor? - Sthlm
Hatar du personen? - Nej

Namn 72 - Natischa
Har du besökt personen? - Ja
Är han/hon trevlig? - Ja, mot mig iallafall ;)
Vad börjar hans/hennes namn med? - N

Namn 80 - Robin Norrköping
Har du sett personen full? - Ja
Är personen äldre än du? - Ja, några månader bara

Namn 85 - Sassa
Är han /hon vacker? - Ja
Minne av personen? - Finns hur många som helst, känt henne i hela mitt liv
Har du hennes/hans msn? - Ja

Sista namnet - Zabine
Gillar du han/hon? - Ja, som vän
Har ni varit tillsammans? - Nej.. haha



Kommentarer
Skriven av: Elin - Design&Makeup

Vad bra :) Tack!

2009-11-19 @ 12:23:16
URL: http://designandmakeup.se
Skriven av: Yasemin

sv: aah bra sätt att fördriva tiden på :)

2009-11-19 @ 13:40:30
URL: http://yaseminy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0