Spagetti...


Halloj, nu är jag hemma!
Jobbade bara till kl. 15 idag för skulle träffa min psykolog kl.16
Och självklart så va det förseningar på mitt tåg, så jag blev 20 minuter sen.
Vi skulle egentligen ha gått och fikat idag, för det är någonting som jag tycker är väldigt jobbigt, att sitta på ett cafe, men vi struntade i det, och satt i hans rum istället, han tyckte att vi gick lite för fort fram, och det håller jag med om, är nog inte riktigt redo för det än!

Nu ska jag äta mat, eller mat och mat..
Det blir spagetti bara, finns int så mycket annat här hemma, vad ska man göra när det inte finns några pengar, haha.. men om 3 dagar så får jag lite pengar iallafall, Skönt!
Hörs mer sen.

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja det är jättefegt!

2009-11-16 @ 18:24:21
URL: http://designandmakeup.se
Skriven av: vera

jätte fin blogg:)

2009-11-16 @ 21:59:38
URL: http://verilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0