Trevlig Fredag


Hallå. Hallå!

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg här nu innan jag går och lägger mig.
Kvällen har vait jätte bra, började med att jag va hemma hos min vän Jimmy, där oxå Jimi va. Vi satt och kollade på Idol och drack lite öl. Vad jag tyckte om kvällens Idol tar jag upp imorn, just nu är jag för trött!

Strax innan 12 så hämtade 2 kompisar upp mig i Hagsätra.

Vi åkte hem till mig, drack lite öl och lyssna på musik och snacka skit :)
Dom åkte nyss, och nu ska jag gå och lägga mig och sova, klockan har redan hunnit bli 03:29

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: J u i c y

tack så mycket! :)



Ja öl är bra grejjer haha

2009-11-07 @ 10:36:20
URL: http://itsjuicybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0