Absolute Dance Autuomn




Jag beställde hem denna skiva, och fick den idag :)
Det är jätte bra låtar på och allt.
Men jag beställde den för att kunna lägga in låtarna på datorn, som jag sen kan föra över till min mobil.
men det gick ju självklart inte att kopiera låtarna till datorn..
Väldigt irriterande!!

Idag vaknade jag kvart i 7, för att väcka lillebror.
Låg och kollade lite på Vakna med The Vocie, men sen somnade jag om.
Vaknade halv 12 igen.

Idag är det väldigt tråkigt väder ute.
Solen tittar visst fram just nu, men annars är det grått och blött.

GLÖM INTE MIN FRÅGESTUND.
AVSLUTAS IKVÄLL

Kommentarer
Skriven av: gotteochvi

SV; TACK SÅ HEMSKT MYCKET!

2009-09-21 @ 13:31:01
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Skriven av: ida

Sv: Ja precis. Jag tycker att det är viktigt att man är sig själv, och att man ser till att bli omtyckt just för den man är... Inte för någon man egentligen inte är.

Hehe okej, jag tycker att Lady Gaga börjar bli liiiiite överdriven. Men hon är verkligen sig själv, och det beundrar jag.

2009-09-21 @ 13:41:28
URL: http://josefsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0