Dålig morgon


Den här morgonen började inte så bra.
Vaknar med en fruktansvärt mensvärk, och lillebror försov sig.
Jag blir grinig och irriiterad på han, stackarna, men hanvet hur jagkan bli när jag har sådan värk.
Somnade om iallafall efter att han åkt till skolan oc vaknar halv 11.

Idag ska jag till min  psykolog igen tillsammans med min soc.
Vi ska prata lite om vad jag ska ha för sysselsättning nu under höstern/vintern.
Så vi får väl se vad vi kommer fram  till, jag hoppas såklart att jag får vara på tryckeriet :)

Nu börjar min magvärk komma tillbaka, ska ta en voltaren T
Och gå och lägga mig på soffan en stund igen.
Hörs sen

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: [MICKESEGNA]

SV: Tack så mycket :), vi hade det jätte trevligt!

2009-09-25 @ 12:43:16
URL: http://mickesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0