Kameran på språng


Hej på er, har nyss kommit hem.
Blev att jag sov över där hos min vän, tur att vi bor så nära varandra iallafall :)
Blev ganska mycket dricka igår och gick och la sig sent, så trött och bakis är jag nu.
Men det får inte hindra mig från att åka ut till Vaxholm på kräfskiva :)
Skulle ha åkt nu egentligen, men jag få bli lite senare helt enkelt..

Trevligt hade jag igår iallafall och kameran hade jag med mig.
Det blev en massa bilder tagna, och skulle gärna vilja lägga ut dom här, MEN
Kameran är borta!!!
Antingen så ligger den där någonstans, eller så är det någon som har tagit den.
Lite förbannad är jag över det, men om det nu är så att någon har tagit den, så va det lite onödigt, batterierna på kameran va nästan slut och man måste ha en speciell sladd för att kunna ladda den..


Nu ska jag äta lite, sen göra mig iordning :)
Hörs sen.

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: emma

SV; nu lägger jag till dig :) hoppas du lägger till mig ;)

2009-09-12 @ 12:12:23
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0