Fredagen i text

Idag mår man verkligen som man förtjänar.
Har inte varit så här bakis på väldigt länge, börjar man bli gammal kanske...

Gårdagen va iallafall kul.
Jag och Lilja förkrökade lite här hos mig innan vi åkte iväg till festen.
Vi kom fram strax efter kl. 21 och då hade man redan blivit bra full.
Jag och Lilja festade som aldrig förr kan jag lova.. Det spelades klädpoker och snurra flaskan.. haha.. man blev barn på nytt kan man säga.. och självklart så förlorade jag båda gångerna på klädpokern.. men kul va det ändå :)

Klockan hade hunnit bli 6 på morgonen, och alla skulle gå och sova.
Men inte jag inte, jag va ju pigg som vanligt. Så jag tog en taxi hem till min vän Martin, där dom hade festat hela natten.. Så jag va där en stund och softade, sen gick jag hem runt kl. 9 på morgonen.

Bilder kommer upp sen i ett annat inlägg.
Måste lägga in dom på datorn först, så det får bli senare.
Nu blir det vila på soffan :)
Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: PETRAH AKA SHORTY

svar: hahah kan tänka mig ;p det var inte lite gott iaf! :) kramar

2010-04-10 @ 18:58:15
URL: http://shortys.se
Skriven av: angelica - makeupartist

galning ;) jag är me helt slut fast jag är de för att jag tränat som ett jippo hela vecka...

2010-04-10 @ 19:36:28
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0