Fredagen


I Fredags va ju då jag och min lillebror och såg Eclipse.
Och den va grymt bra, längtar till den fjärde filmen kommer ut.
Efter bion åkte min bror hem och mötte upp några vänner i Medis, då vi skulle till 360. Det blev inget med den där utomhusfesten som jag sa att jag skulle gå på.

Jag och Gabbi på 360


När det stängde så åkte jag och Gabbi hem till en kompis i Globen och parta vidare.
Blev en sen natt, som det alltid brukar bli.. haha... Att jag kan hålla mig vaken så länge på alkohol kan jag själv inte fatta.. hahaha... Men så länge man har kul ch gör något, så kan man var vaken hur länge som helst :)


Kommentarer
Skriven av: bitte

Hej skriver för att du tidigare har röstat och blivit länkad på min blogg.

Min Sko klättrar på listorna. Och börjar närma sig finalplats.



Röstar du igen länkar jag dig igen + att jag delar min vinst om jag vinner

Kram Bitte



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/

Skriven av: Emelie - EmeliesPlace

På 360 har man hängt ett par gånger :P

2010-08-08 @ 22:48:12
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0