Helgen


Vilken helg man har haft, känner mig fortfarande helt utslagen.
I Fredags kom min "kusin" Nathalie från Finland hem till mig, vi skulle parta. Tanken va att vi skulle till 360, men blev inte så utan hamnde i Väsby där det va en utomhusfest. Jag ringde även en killkompis som oxå kom dit med hans polare. det va soft där, lite små kallt bara, men man dansade sig varm!
Festen höll på ända till kl. 12 på Lördagen, men så länge va inte kvar, utan stack kanske runt 5 på morgonen, då vi åkte till Uppsala hem till min killkompis! Och där stannade jag även kvar tills på Söndagen.

Är några som vill se min nya klänning på mig.
Och nu funkar min vanliga mobil igen, så nu ska jag ta kort på mig med klänningen på :)
Det kommer upp lite senare..
Hoppas ni har haft en bra helg.

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0