Hemma från Holland

 

 


Då va man hemma nu från Holland!
Vi kom fram till Stockholm kl.1 på natten, senare än vad vi skulle ha gjort, då bussen fick en punktering när vi va i Tyskland, och det va ju inte en liten punktering, hela jävla däcket va borta, haha.. Så vi stog stilla i ca: 2-3 timmar mittt i natten för att byta däck..

Och om festen då!
Det här va den absolut bästa festen jag gått på hittills. Känner mig fortfarande så jävla lycklig, vill bara tillbaka :) jag fick ju oxå se min favorit dj "Headhunterz" jag stod längst fram och va nog den mest lyckligaste och galnaste tjejen där inne.. hehe :) En av dom som går och filmar in olika snuttar från festen filmade mig där när jag satt på min kompis axlar i ca: 2 min. Så får väl se om man kommr med på nån video, lägger isånfall upp den här då.. :)

Bilder och videos kommer komma upp senare.
Har ju som sagt ongen minneskortsläsare, sen gick min kamera sönder igen som vanlgt "Suck"
men en av dom som jag va med filmade och tog en massa kort med hans kamera, så ska få dom om nån dag via msn :)

Men så här såg min outfit ut iallafall:



Och det här fick jag med mig hem:
Den där vita saken blinkar i olika färger!





Kommentarer
Skriven av: JohnnyPonken

låter riktigt nice

2010-08-23 @ 14:59:47
URL: http://johnnyponken.blogg.se/
Skriven av: Alexandresen

sv: va bra att din sommar va bra

2010-08-23 @ 20:32:19
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0