Inget speciellt


Har helt glömt bort bloggen (skäms på mig)
Fast jag knappt inte har gjort nått så har jag bara helt totalt inte tänkt på att skriva nått, men men..

Har egentligen inte så mycket o skriva om heller.
Julafton firade jag inget i år, låg hemma hos en kompis och kolla på film hela dagen, sen på kvällen åkte jag hem och duscha o gjorde mig iordning, gick sen hem till min vän Kenneth, där vi drack nån öl innan jag begav mig till klubben 360, där jag mötte upp en massa vänner och festade.

Annars har jag inte gjort så mycket mer faktiskt.
idag åkte jag och Lilja till Sumpan för att köpa tyg till våra benvärmare/fluff som vi ska sy själva för att ha på oss på Fredag... Fan vad jag längtar tills dess :) Vill bara åka nu nu nu!!



Kommentarer
Skriven av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack sötis :D

2010-12-28 @ 21:00:31
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0