En tripp till Kungens Kurva




Idag va man ute en sväng till stan och Kungens Kurva.

Min kusin skulle köpa en ny dator, och så va det stängt i stan, så vi åkte till Kungen Kurva istället, vi trodde att dm skulle stänga kl. 21, men det gjorde dom ju självklart inte, så det bleev ingen dator för han idag. Istället gick vi in på Willys och köpte hem lite mat och så gick jag förbi gidishyllan och såg After Eight, va bara tvungen att köpa med mig en sån hem, älskar mint :)

Vi har nyss kollat på Andra Avenyn.
Tråkigt avsnitt va det idag, men annars är den väldigt spännande just nu :)
Nu blir det chill framför datorn och tven.

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: E&V

härligt att höra! med mig är det super :D

2010-02-03 @ 22:33:38
URL: http://vendelaemma.blogg.se/
Skriven av: kimmy

Jag vet ju att jag frågat förut, men var i sthlm bor du?? =)

2010-02-04 @ 13:35:25
URL: http://kimmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0