Fredagskvällen/natten


Tänkte berätta lite om min Fredag.
Har knappt varit hemma något, så har inte hunnit skriva något tidigare.

Fredag:

Jag och 2 tjejkompisar åkte in till Söder för att ta några öl.
Vi gick till Kvarnen, vi tänkte att klockan va ju bara strax innan halv 11, och det stänger kl. 3, så borde ju inte va sdå mycket folk där än.. Men det va det, fanns inte en sittplats ledig, så vi drack upp våran öl, sen gick vi till ett ställer som heter Studio 54, som är mer som ett dansställe. Där fck vi iallafall sittplats :)
Hade jätte trevligt, inte ofta man är ute med dom :) Vi träffade även på 2 killkompisar som är barndomsvänner, så dom satte sig med oss och festade :)






Efter att klubben stängde så åkte vi hem till en av dom som va med.
Fast min en tjejkompis åkte hem.
Vi tänkte att vi skulle efterfesta där, men slutade med att jag och Robin började laga mat.. haha...



Min goda drink :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0