Lugn och ro hemma


Shit, den här dan vaknade jag verkligen sent, vaknade för en timme sen.

Ändå gick jag inte och la mig allt för sent igår, tror klockan va runt 3 eller nått..
Men nu har jag iallafall fått sova ut riktigt, så det e skönt :)

Äntligen är det lugn och ro här hemma, har varit fullt hus annars.
Kusinen, morsan och lillebror har varit här i ett par dagar, men nu äntligen så har både morsan och lillebror åkte hem :) NÄ, nu ska jag käka lite, är vrålhungrig.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag.

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: Anonym

Haha, inte bara jag som sover bort de ljusa timmarna :P

Fast just nu går det inte eftersom jag är sjuk och det börjar borras i väggarna klockan åtta på morgonen :C

2010-02-02 @ 18:47:30
URL: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0