Så fint väder ute




Idag vaknar man upp av att solen lyser på en.

Det va länge sen det va sånt här fint väder ute, nästan att jag skulle vilja gå ut på en promenad.. hehe.. Men först ska jag ta och äta en sen frukost och sen ska jag ta och gå ner till bolget och köpa lite dricka till imorn, då jag ska till Lilies födelsedagsfest :)

Ringde till min chef nyss oxå, och på Måndag ska jag börja jobba igen.

Och det innebär att det bir mindre festa för min del nu framöver.
Kommer kännas lite tråkigt i början, men ska bli skönt att komma in i dom rutinerna igen.

Nä, nu ska jag käka, magen kurrar.

Hörs mer sen.

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; åh tack så mycket!

2010-02-05 @ 14:50:11
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0