Svaren på era frågor


1. D.Dede - När ska vi gifta oss? Idag lr i morrn? =D Vilket passar bäst?
Hehe.. Ja, vi kan ju börja med att träffas kanske ;)

2. Shorty -  Vilken är din favoritblogg?
Gillar många bloggar som jag läser, men om jag måste välja en så är det D.Dede
- Favoritfärg?
Svart, Blå och Lila
- Bästa barndomsminne?
Oj, den va svår, kommer inte ihåg så mycket från min barndom, det mesta som jag kommer ihåg är dåliga minnen, nu måste jag tänka... Kommer inte på något från när jag va jätte liten, men när jag va 12 år så umgicks jag en hel sommar med min allra första barndomsvän Isabelle hemnma hos henne på Söder, den sommaren va nog en av dom bästa, med allt bus vi hittade på, så det är nog mitt bästa minne :)

Jag & Isabelle (Bjuder på den bilden)



- Högsta önskan?
Min högsta önskan just nu är jag börjar må bättre med mig själv, så att jag kan börja arbeta på riktigt

3. Carolina - Var bor du?

Jag bor i Stockholm
Hur gammal är du?
23 år, fyller 24 i år
Vad jobbar du med?
Jag prakteserar på ett tryckeri, där jag har jobbat förut, jag är oxå sjuksriven pga min sociala fobi och deppression

4. Emelie - 1. Vilken bok är din favorit?

Har inte läst så jätte många böcker, men den bästa jag har läst är Starkare Än Hatet



2. Vad beställer du helst på en restaurang?
Hmm, det beror på vad det är för resturang, men oftast blir det nån köttbit eller kyckling
3. Vad vill du jobba med i framtiden?
Jag har inget speciellt som jag vill jobba med, men det jg är intresserad av är Tryckeri och Målare

5. Anonym (Jag vet vem) - Vad har du för sko storlek???
Jag har strl 36-37




Kommentarer
Skriven av: Lilmary

Å tack så jättemycket! :D

Hihi de va så lite så!



Kramar

2010-02-01 @ 17:40:03
URL: http://lilmary.blogg.se/
Skriven av: PETRA AKA SHORTY

svar: Intressanta svar :) kul att läsa! kram

2010-02-01 @ 17:52:47
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0