Tur i Oturen


Hallå, Hallå!
Hann aldrig slänga in något inlägg igår innan jag gick ut, det blev väldigt bråttom för att hinna till bolaget. Jag och en tjejkompis åkte hem till hennes syrra där vi skulle förkröka. Hade det trevligt och lite småfull blev man.

Våran partygroda, vi döpte han till Sickan.. hahaha


När vi druckit upp allt och är redo för att åka in till stan, då vi hade tänkt gå till GK.
När vi har åkt 4 stationer så stannar tunnelbanan. Vi står stilla i ca: en kvart och sen ropar chaffören ut att det är signalfel och att tåget inte ska åka längre och att det kommer ersättningsbussar.. SUCK!!!
Vi går fram till spärrvakten och frågar vart bussarna går, han förklarar, men säger oxå att det kommer ta lång tid innan bussarna kommer.. FAN GÖR VI NU DÅ??
Klockan har redan hunnit bli halv 1 och klubben stänger kl. 3, så kändes lite värdelöst att ens åka in dit.
Så vi tog en taxi och åkte hem till en killkompis där han satt med sin vän och kröka. Min kusin kom strax efter oss.
Så kvällen/natten blev lyckad ändå, va nog inte meningen att vi skulle gå ut och klubba.. haha :)

Oj, vad mycket text det blev, får väl se om ni orkar läsa mitt babbel :)
Här kommer lite bilder från gårdagen.

Jag och Lilja försöker få till en bra bild :)


Mössprovning.. hahaha :)




Jadu, vad ska man ens säga om denna bild!? :)


Super trevlig kväll/natt har jag haft iallafall.
Idag är man dock väldigt sliten, men men :)


Kramar ♥



Kommentarer
Skriven av: Carolina

Jättefin blogg!:)

2010-02-14 @ 12:26:39
URL: http://justbreath.blogg.se/
Skriven av: Nath

Snyggt Linne det med blommor :)

2010-02-15 @ 14:12:42
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0