Bilder & vidoes från igår


Då va man bakis idag då, men det va ju väntat att man skulle må såhär.
Har ringde och betällt hemkörning, inte orkar jag gå ut idag inte.. haha..
Kvällen igår va jätte trevlig och kul. Jag kom dit kl. 18 och då käkade vi.
Sen började man dricka och satt och umgicks med alla.. sen började dansen.. Lilie har ett dansspel på Wii, där man helt enkelt ska dansa, det va rätt så kul och kolla på :)

 

Lilie hade ju då redan spelat det här spelet ett antal gånger, så hon vann ju självklart.

När alla hade tröttnat på att dansa, så vart det kareoke istället.

Och det lät inte vackert kan jag lova. haha..

 

 

 

Och här kommer det lite bilder från kvällen.

Resten finns på Facebook.

 

Lilie öppnar paket

 

Här dansar dom till Spice Girls

 

 

Jag lyckas då alltid blunda på bild

 

Halva gänget :)

 

 

 


Kommentarer
Skriven av: Isabel

okej nice ;) nej det är bara bra, håller på att packa just nu (y)

2010-02-07 @ 17:24:34
URL: http://isahlin.blogg.se/
Skriven av: Isabel

nej, mina föräldrar är skilda, vi byter på söndagar :)

2010-02-07 @ 19:45:28
URL: http://isahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0