Aj, Aj, Aj!!!




Ja, som ni ser så har min nagel gått av, och fy fan vad ont det gjorde!!
Jag skulle dra ur en kontakt, och den va så varm så jag tog in handen i tröjjan och skulle rycka ut kontakten, och så vipps så gick nageln av.. jäva skit säger jag bara, hur snyggt ser det här ur nu då.. och ont som fan har jag i tummen..
Och inte nog med det.. skärmen till datorn bara slockna, va därför jag skulle dra ut kontakten, så nu funkar inte heller skärmen, sitter nu på min laptop där hava skärmen e pajj..



Snacka om att jag är på dåigt humör nu.
Inte min dag idag!!!


Kommentarer
Skriven av: Bea

ja det är lite surt, men det löser sig allt.. :) man får vara glad för det :)



OOh såg vad som hade hänt med nagel...ajajjaj... och datorn. usch.. hoppas att det löser sig.

2010-01-26 @ 22:33:43
URL: http://beatrixtornqvist.blogg.se/
Skriven av: Anonym

SHIATZUUU! Känns det inte skitknäppt att ta på saker med sånnadär naglar? Jag provade engång, och kunde inte ens knyta skorna för att det var så obekvämt. Sen har jag skithårdanaglar så behöver inte förlänga dem..



Fan vad drygt med datorn. Du verkar ha otur med datorer bruden!



PS. Ska göra utmaningen snart. Tack för de fina orden! Kram

2010-01-27 @ 00:01:38

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0