Nyår 2009/2010


Igår blev det inte alls som tänkt!
3 vänner va här hos mig, dom kom kl.21.
Meningen va att vi skulle laga middag, men vi struntade i det och drack bara istället.
Vi skulle åka till Skärholmen på fest och vi skulle va där innan 12-slaget va det tänkt.
Vi åkte med taxi härifrån ca: 23:35 och då skulle vi hämta upp en till tjej.
Efter att vi hämtat upp henne så ångrade jag mig och ville åka hem igen, va inte alls på humör för att fira nyår.
Så taxin släppte av mig hemma och då slog klockan precis 12. Så jag firade mitt 12-slag på väg upp i min port helt själv!

Tog ett tag för mig att få upp korken..



Här filma vi när jag skulle öppna flaskan.. haha.. det tog sin tid,

 

Satt här hemma bara vid datorn i nån timme och tråkade mig.

Sen runt kl. 1 ringde Mika och fråga om jag ville med ut. Så jag mötte upp henne och Ousman och så åkte vi in till Skanstull och festade till klockan 5, då dom stängde.

 

Ser kanske rätt full ut, men här va jag bara riktigt trött

 

Söta Mika

 

Vi va inte alls sugna på att åka hem efter att det stängt,

så vi åkte till Fagersjö hem till några vänner och festadevidare där. Hade hur kul som helst, och kom inte hem förren halv 11 idag.. Så idag vaknade jag väldigt sent, och bakis som aldrig förr.. haha..

 

 

Haha.. Vi hade en kortlek som hette våghals eller va det va, så va det en massa olika grejjer man skulle göra, och här skulle Peter ha på sig en ögonbindel i 15 min, medans vi fick göra vad vi ville med han. haha.. Roligaset leken på länge.. :)

 

Och till slut så somnade alla killar, på det mest konstiga sättet.. haha

 

 


Kommentarer
Skriven av: Shibby

det blir inte alltid som man tänkt sig ;/



sv; jo då vi hade trevligt faktiskt, var mest lugnt inte så mycket fylla men som sagt trevligt ;D

2010-01-01 @ 19:30:41
URL: http://shibbythatsme.blogg.se/
Skriven av: SHORTY - Ny design

svar: vad konstigt =/ det har jag med! Du ser den inte alls alltså?:S åh vad jobbigt =( vet inte hur jag ska lösa det

2010-01-01 @ 19:58:50
URL: http://pey.blogg.se/
Skriven av: gotteochvi♥

SV: TACK SÅ MYCKET! DET VAR DET =)

2010-01-01 @ 20:06:18
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Skriven av: Eriiza

Haha, verkade ju klockrent, trots att det blev nyår i din trappuppgång. =D



Ja, min nyår tänkte jag faktiskt skriva ett inlägg om nu..

Lite enklare. =)

2010-01-01 @ 20:07:02
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Skriven av: Mikaela

tråkigt....:P Allt blir inte som man tänkt sig. nyår är ganska överskattat oxå?

2010-01-01 @ 20:07:22
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Skriven av: PETRA AKA SHORTY

svar: jo det kan vara därför =/ otuur! =/ kram

2010-01-01 @ 23:06:13

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0