Igår


Idag vaknade man väldigt sent, men inte så konstigt.
Gårdagen va mycket trevlig, vi va här hemma hos mig, 6 stycken blev vi.
Vi sjöng, käkade tårta, drack och satt och snacka en massa.
När kockan började närma sig halv 12 så skulle Nadya åka hem med Alexander och vi andra åkte in mot stan, vi skulle gå till Soap Bar, men vakten tyckte att en av oss hade druckit för mycket så ho fick inte komma in. Fanns inte så mycket att välja mellan när det är en Tisdag, så det blev att vi hamnade på Riche.
Vi tog en drink där, sen åkte vi hemmåt.

Drack inte så speciellt mycket, så ingen baksmälla idag inte :)
Skönt, då jag måste städa undan från igår, för imorn ska jag få hembesök av min lillebrors soc.

Tårtan


Halima med Alexander


Tjerna när vi står och väntar på tåget


Nu ska jag käka.

Hörs mer sen.

kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0