Min helg


Nu är jag äntligen vid en dator.
Första gången på länge jag har hoppat över en dag, utan att skriva någonting.
Kom nyss hem från Skogås, där jaghar festat hela helgen.

Det började med på Fredagen.
Min kompis Martin kom över till mig på en grogg runt 8 tiden. (Så jag missade Lets Dance) me men, Vi satt och groggade, spelade kort och lyssna på musik. Och så hann vi dricka upp hela flaskan..

Jag Och Martin


Satt och kollade i gamlöa skolkataloger gjorte vi oxå :)



Klockan började närma sig 24:00 och spriten va slut.
Så vi bestämde oss för att åka till Skogås på fest.
Och det va väl dom vanliga som brukar vara där :)

Hahaha :)


Blev att man sov kvar där.
Och så blev det Lördag. Jag, Martin & Danne åkte hem till mig runt kl.11
Gjorde inte så mycket, spelade lite kort och tog en dusch. Sen runt kl.2 så kom Martins brorsa med en flaska sprit som vi skulle ha till kvällen. Vi beställde oxå hem pizza :)
Sen runt kl. 6 så kommer dom och hämtar upp oss och vi åker tillbaka till Skogås.
Festar lite där, sen vid kl.21 så ker jag och Kim in till Söder för att träffa Zabine, hennes kille, hennes syrra och F.

Dom satt på krogen, allting va jätte trevligt i början av kvällen.
Men sen så hände det nått.
Våran kompis gick bort för att beställa, efter ca:5-10 min har han fortfarande inte kommit tillbaka, men tänkte ingenting mer på det, han kanske va på toan..
Efter MÅNGA minuter kommer han tillbaka och då visar det sig att han har fått stryk.
Dom hade stått och stampat på hans huvud!! Vilka jävla idioter alltså.
Behövdes dock inte åka in till sjukhuset, då han inte ville det.
Vi va kvar tills det stängde, och så åkte vi tillbaka till Skogås sen och festade vidare.

Det va mihn helg det :)
Hur har eran varit?


Kommentarer
Skriven av: Henrik Olsson

Ja, antingen ser jag ung ut, eller så ville hon bara veta vad jag heter =P

2010-01-10 @ 11:09:10
URL: http://www.henrikolsson.eu
Skriven av: FATMA | sångerska

Svar: Addat dig också :)

2010-01-10 @ 13:45:21
URL: http://fatmas.blogg.se/
Skriven av: louise

lite nyfiken bara (a)

veckans blogg tävling , har du valt ut vilka som ska vara med`?:)

2010-01-10 @ 19:19:27
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0