Tisdags-kvällen



Tog denna bild med min mobil nu när jag va på väg hem.

Hemma nu från våran lilla krogrunda som vi har på Tisdagar :)
Vi började i Rågsved, där vi bara tog en varsin öl, sen gick vi upp till tunnelbanan, då vi tänkte åka in mot stan, men med 12 minuters väntetid, så åkte vi åt andra hållet, till Hagsätra. Men på den pubben va det helt dött, så vi åkte till Högdalen istället och fortsätte kvällen där.
Hade det trevligt, men va rätt så seg idag, så det blev inte så mycket dricka ikväll.. kan va skönt det oxå, vaknar man inte upp bakis imorn iallafall, hoppas jag.. hehe..

Och lyssna på det här..
När vi sitter där på krogen i Högdalen, så komer det fram en snubbe på ca: 50 bast och säger till oss att han ger oss 2000 kr om vi följer med han på ett hotell och har lite skojj... vi behöver inte känna någon press, utan vi får göra vad vi vill..
Hahahaha.. vilken jävla dåre, vad tror han egentligen..!!

Det va min kväll iallafall.
Hoppas eran har varit lika bra :)

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: Carolina

Gillar bilden :)

2010-01-13 @ 11:25:38
URL: http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/
Skriven av: stephanie

Haha, men att ni inte följde med! Haha.. :P

2010-01-14 @ 19:41:11
URL: http://stephanielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0