Underbart väder


Utanför mig just nu


Vilket väder det är idag här i Sthlm, 27 grader varmt i skuggan och blå himmel!
För min del tycker jag att det är lite för varmt, men man ska verkligen inte klaga.
Idah blev jag hemma från jobbet igen, har nämligen fått urininfektion! Har knappt kunnat sova nått inatt, så gick till läkaren idag och fick pencilin. Och när jag ändå va där så bad jag han skicka en remiss till Karolinska för mitt födelsemärke som jag har på benet, ska ta bort det med laser!
Nu blir det slapp här hemma.

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Jag är med i en fototävling med sommarbilder som jag sjukt gärna skulle vilja vinna där första pris är en systemkamera.

Så därför vore det helt sjukt snällt om du kunde slösa 5 sekunder på att lägga en liten röst på min bild.

Du hittar den här : http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145



Tack så jättemycket på förhand och förlåt för reklamen men vill så gärna vinna

kram Alexandra

2010-06-29 @ 15:14:06
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0