Belgien 1


Nu e man tillbaka i Sverige, kom hem halv 4 inatt.
Har haft det hur bra som helst, festen va nått helt otroligt, måste gå på fler såna :) Dock va flygresan det värsta jag varit med om, inte nog med att jag är så flygrädd, så fick jag så fruktansvärt ont i öronen, och har det än, tror att jag har spräckt trumhinnan, så måste gå till en läkare och kolla upp det.. men det va värt det ändå :)
Har tagit en massa bilder och filmat en hel del, så kör i omgångar med bilder..
Här är några när vi va på väg dit :)

Utanför flyplatsen i Skavsta


Träffade på Ronija och hennes vän som oxå skulle till Belgien


Vårat flygplan


Larvade sig lite innan planet lyfte


Men sen blev jag ett nervvrak


Ovanför molnen


Fin utsikt va?



Framme i Belgien


Hotellrummet (Ingen lyx direkt)


Det va resan dit, kör ett inlägg senare om hur vi hade det på Fredagen i Belgien :)




Kommentarer
Skriven av: Alexandresen

SV: Oki :) Då får jag hämta fler röster^^

2010-03-22 @ 14:53:55
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Skriven av: » iѕaвella szerafia.

vad mysigt :D

2010-03-24 @ 09:55:11
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0