Dålig dag + Ett brev


Hemma blev jag från jobbet idag med.
Mensvärken e över, men känner mig inte på topp alls idag, känner mig helt nere, har ingen ork alls att göra något, vill bara ligga i sängen tills jag blir gladare igen. Skrev ett sms till min chef och sa att jag inte mår bra alls och kan inte åka till jobbet, jag hoppas verkligen att dom förstår, men jag tror nog att dom börjar bli trött på mig nu :(

Idag fick jag ett personligt brev hem i brevlådan.
Inte varje dag man får det, så det blev en överaskning, en glad sådan :)
Så ska ta och skriva tillbaka och skicka, va hur länge sen som helst jag skrev ett sånt brev.

Blev kanske inget roligt inlägg det här, men men..
Det kommer bättre dagar, ska till psykologen imorn, så blir nog bra det :)
ha en bra dag.

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: Vikki:)

Grovt Fin Blogg!;)/Love Vikki

2010-05-21 @ 14:44:05
URL: http://viktourias.blogg.se/
Skriven av: mellisofsweden

Hihi tack hälsar hon ;)

2010-05-21 @ 16:26:29
URL: http://mellisofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0