Helgen i Skåne


Då har man kommit hem nu från Skåne.
Har varit riktigt skönt att varit ifrån Stockholm över en helg, hade gräna varit kvar längre, men det går ju inte nu när man jobbar..
Vi tog ju tåget som gick 16:15 och vi va framme 21:21 i Hässleholm, där Liljas kompis kom och hämtade oss och så åkte vi till Höör, där hans kompis bodde.

Bilder från när vi är på väg dit:

Lilja med Mumin och Lilla My i Centralen i Sthlm


Groggar på tåget


Framme :)


Den största Pressbyrå jag har sett


När vi väl va framme så blev man bjuden på öl direkt :)

Vi satt och drack, lyssnade på musik och umgicks. Vi skulle även ut senare på kvällen, men väntade på 2 av deras vänner som oxå skulle komma från sthlm. När dom väl har kommit, så börjar vi göra oss iordning och så åker vi in till Lund, där vi går ut på nån klubb.

Bilder från Fredagskvällen

Fulla jag med söta Snäckan :)


I taxin på väg till Lund


På Lördagen va vi alla väldigt sega, så det blev en lugn hemmakväll.

Vi smaskade i oss massa chips med dipp och kollade på filmer..
På dagen så red Lilja oxå, jag är ju då hästrädd så jag va den som stod och filmade :)

Bilder från Lördagen

Utanför huset


Kräftdammen :)


Jag och Lilja gick på en liten promenad


Lilja rider



Och så har vi ju då idag.
Vaknade ganska tidigt, runt halv 9 tror jag.
Låg och kollade på tv en stund, sen va det dags att börja åka hemmåt till Sthlm.
Liljas kompis skulle oxå upp till Skåne, så då fick vi åka bil hela vägen hem :)

Bilder från Söndagen

Första stoppet


Andra stoppet


Vättern :)


Tredje stoppet


Och så självklart lite gott och smaska i sig under den långa bilfärden :)



Kommentarer
Skriven av: Lilmary

De blev faktiskt bra :p

Ser ut som du haft en bra helg i kära skåne ;)

Kram

2010-05-09 @ 20:25:34
URL: http://lilmary.blogg.se/
Skriven av: Alexandresen

sv: såhär har jag faktiskt mått länge fast jag inte hela tiden har visat det ex i bloggen, i helgen så tog jag det bara lugnt, såg på 2012 på blue-ray, fixat med dator och sovit, det ser ut som att ni hade de skoj. Jag har med mörka sidor som jag inte har berättat för många eller i bloggen.

2010-05-09 @ 22:19:47
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Skriven av: FATMA | sångerska

Jag se BJ glass i bilden! :D

2010-05-10 @ 18:15:03
URL: http://fatmas.blogg.se/
Skriven av: Johanna

hej hittade dig på GetHelp och tänkte bara titta in hoppas du har de bra

2010-05-10 @ 23:37:45
URL: http://afragileflowers.blogg.se/
Skriven av: Johanna

hej hittade dig på GetHelp och tänkte bara titta in hoppas du har de bra

2010-05-10 @ 23:39:33
URL: http://afragileflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0