En lyckad helg


Fan vad dålig jag har varit på att blogga!
Men kan bli så nu när man jobbar, finns inte så mycket tid över.
Men tänkte att jag slänger in ett inlägg innan jag går och lägger mig.
Tänkte berätta lite om hur min helg såg ut.

Fredagen:

Mötte upp Nadya och Emelie för att sen gå hem till mig och förkröka.
Lilja kom oxå lite senare. Vi skulle till klubben 360 som vanligt på Fredagar ;)
Vi kom dit runt kl. 23 och det va väldigt lite folk då, men ju senare det blev desto mer folk kom det.
Dom har ju olika teman där varje Fredag, och denna Fredag va det Silvertejp. Man skulle alltså ha silvertejp på sig. Vi skippade dock det, men fick lite silvertejp av vakten ändå, perfekt då jag hade ett hål i mina strumpbyxor som bara blev större och större, så då kunde jag sätta tejpen för hålet ;)
Hade iallafall hur kul som helst, och jag och Lilja hamnade ju självklart på efterfest.



Emelie i lila och jag brevid :)


Lördagen:

Jag och Lilja hamnade ju då på efterfest i Orminge där på Fredagen.
Vi åkte därifrån halv 9 på morgonen, vi skulle åka hem, men vi va fortfarande partysugna så vi drog på en annan efterfest i Rågsved där vi oxå drog med oss en killkompis som vi träffade i Slussen.
Efter nån timme ville Lilja åka hem, så jag och Marcus skulle följa med henne till bussen, och så tog jag med mig hunden, vilket jag ångrar kraftigt idag.. Han drog så mycket att jag ramlade i en liten nerförsbacke och skrapar upp låret, är helt svullen och ett stort jävla blåmärke på hela armbågen, hahaha.. e man full så e man..

KLockan har redan hunnit bli runt 14, och min killkompis Robin kommer för att hämta mig och köra hem till mig och lämna en madrass. Jag och Marcus bestämmer oss för att följa med han hem till Uppsala och fortsätta festa där, och jag har fortfarande inte ens gått och lagt mig än, men jag somnade i bilen 1 timme på vägen upp till Uppsala. Väl framme där käkar vi och dricker ännu mer, det va ju Oktoberfest där som vi skulle gå på, men jag däckade redan innan kl. 21, haha..
Men bra kul hade jag där oxå. Så med andra ord, EN RIKTIG LYCKAD HELG!!

Grabbarna står och lagar mat



Kommentarer
Skriven av: Alexandresen

du hinner väl blogga på raster o småhåltimmarna? :P

2010-10-05 @ 23:35:42
URL: http://alexandresen.blogg.se/
Skriven av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack sötis :D fin bild :D

2010-10-06 @ 01:13:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0