MondayBar Black


Det va en riktigt grym fest i Torsdag måste jag säga.
Va första gången jag va där och hoppas att det inte va den sista :)
Va med trevligt folk och helt underbar musik, så det kunde ju inte ha blivit bättre.
Det borde va fler såna här fester än vad det är nu, typ varannan helg eller nått :)

Här e lite bilder från kvällen som Gråbeige.se har tagit

Emelie och Jag


Carro, Robin och Jag


Jag fick leka lite fotograf och tog denna bil på Thomas (fotografen) och Emelie


Ett av dansgolven


Jag och Sandra





Kommentarer
Skriven av: Eriiza

Jo, det förstod jag, men jag hade nog inte haft modet att gå till oavsett vilken klubb klädd så där tufft ! =)

2011-04-25 @ 11:44:59
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Skriven av: MarieLouise (jag jobbar på badhuset i norrtälje)

Varför tar du inte hand om Ida, Cajsa Rickard, Lisa, Niklas, Marie, Malin, Jenny G, Jenny P, Jenny D, Fredrik, Johan från Örebro, Olle Söderberg från Hägersten och alla dom? Kan inte dom bo hemma hos dig då? Varför skickade ni Olle på mig från första början vad håller ni på md egentligen? Skäms ni inte? Jag visste inte vilka ni var jag visste nte ens vad ni hette p.g.a att jag har fortfarande fullt upp med att förstå mig på Olle. Vad vill han? Han verkar vilja ha flera olika ville han inte längre? Skulle inte vi gifta oss? Olle är du här och tittar vem är du egentligen?



Kan du maila Olle och fråga vad han håller på med och varför tjatade någon Marie om polisen och våra grannar hela tiden vad var det då varför var polisen där då? Jag är så intresserad så.



Olle vad håller du på med?

2011-04-26 @ 15:59:20
Skriven av: CAROLINE

Gud, vilken cool blogg du har!!

2011-05-29 @ 12:51:53

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0