Lite om helgen


Söndag idag, och då kommer det en liten uppdatering från helgen!

Fredag:
Jag och Lilja går ut o partar som vanligt :)
Börjar med att vi förkrökar hos en kompis i Rågsved, dricker gott,lyssnar på musik och snackar en massa skit, allmänt trevligt bara! Strax efter kl.22 börjar vi åka in mot Medis, där vi ska till 360 såklart!
Och som vanligt har vi lika kul som alltid, dock höll jag mig borta från strippstången denna gång, haha..

Efter stängning så käkar vi på Mcdonalds innan vi åker hemmåt.
Väl nere vid tunnelbanan måste vi vänta 23 minuer på tåget, men roa oss kan vi alltid göra. Varje Fredag sitter det en kille där nere och spelar guitar (stavning) och vi ställer oss där och sjunger med o dansar. Denna gång kom det fram en kille till oss och sa att han hade med oss på film från förra helgen vi stod där och sjöng med.. hahaha..

Denna gång blev det bara 2 bilder på oss :)



Lördag:
Vaknar sent som fan, halv 3 på dagen.
Men inte så konstigt, då man somnade vid halv 8 på morgonen.
Låg kvar i sängen till säkert 4 på dagen, innan jag gick upp för att gå på toa, haha.. Va riktigt jävla sliten, men sånt man får ta när man e ute och festar.

Lilja jobbade, så jag gick upp dit på kvällen.
Festade dock inte, utan drack bara 3 Bacardi Breezer, medans Lilja sjöng karaoke efter att hon slutat jobba. Vi gick hem vid halv 1 och hon sov hos mig.

Och så har vi ju då Söndag:
Denna dag har jag inte gjort ett skit.
Är fortfarande lite små bakis, är ju det i 2 dagar.
Så bara slappa blir det ikväll. Ska kolla på One Tree Hill som börjar om en kvart.

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: Caroline

Haha, jamen det ska du få :-)

2011-01-16 @ 17:59:07
URL: http://tjarro.blogg.se/
Skriven av: Caroline

Hej!



Jag bloggar för Veckorevyn och söker nu inspiration till matlagningsinlägg. Du får mer än gärna tipsa om din favoritmaträtt eller efterrätt. Hade gött!


Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0