360 - Black & White


Fy fan vad sämst jag e på o blogga!
Men händer inte så mycket varje dag, så blir bara tråkigt inlägg om jag skulle blogga lika mycket som jag gjorde förut.. Tänkte nu iallafall berätta lite om Fredagen.

Det va ju temat Black & White på klubben 360.
Då spelas det alltså Trance, Hardstyle, m.m, vilket jag tycker mycket om :)
Så jag och Lilja åkte ju såklart dit.
Blev nog väldigt full, för minns knappt någonting från kvällen där inne, så hoppas jag hade kul iallafall :P

När det stängde vid 3 så kom några kompisar och hämta upp oss med bil.
Och vi åkte runt lite här o där, kom hem till killen vid 5 tiden.
Va ju bra bakis dagen efter kan jag ju säga, haha..

Här e lite bilder från den kvällen:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0