Min dag


Dagen började med en sen frukost, då andra äter lunch äter vi frukost :P
Blir lätt så när man inte jobbar, man går och lägger sig sent och vaknar sent.



Efter frukosten ligger jag och älsklingen i soffan en stund och kikar lite på tv i ca: 2 timmar.
Sedan beger vi oss ut på en promenad i det härliga solvädret. Har börjat gå ut och promenera varje dag i ca: 1 timme, men idag blev det 2 timmar, helt slut va jag i benen när jag kom hem, men skönt va det.

Nedanför Högdalstoppen


Uppe på halva högdalstoppen



Väl hemma börja jag laga mat.
Idag blev det Pasta med Köttfärssås, så nu ligger vi här i soffan och degar.
Blir lugnt ikväll för min del iallafall, ska ut imorn.

Kramar ♥


Kommentarer
Skriven av: D.Dede

Klart jag kommer ihåg, welcome back =D Kärlek / - D.

2012-03-02 @ 18:50:21
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0