MondayBar Black Weekend


I Lördags va jag och några vänner på Mondaybar Black - ZATOX.
Det blev en riktigt grym kväll,  hade skit kul.

Kvällen började med att jag mötte upp Mickis i Högdalen.
Gick sen hem till Emelie där resten av folket va.
FÖRFEST!



Strax efter kl.22 va det dags och börja åka in till Kolingsborg.
Va riktgit taggad, känns som att det va länges en jag va på en sån här fest.
När vi kom in hade det inte kommit mycket folk än, det va helt tomt på dansgolvet, men klockan va ju inte mycket heller, efter nån timme blev det fullt som vanligt :)

Stod mest på dansgolvet och dansade.
Har så sjukt ont i mina ben och fötter, kan knappt gå, haha..
Men helt klart värt det!




KL. 3 stänger stället och det e dags och åka hem.
Trodde vi ja, det blev en spontan efterfest utanför i gula gången som det heter.
Så vi blev kvar där en stund och dansade innan vi begav oss till Mcdonalds för att sen åka hem.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0