MondayBar Spring Break Cruise


Oj,oj,oj och WOW e det ända jag kan beskriva denna kryssning jag har åkt.
Det va verkligen en lyckad kryss, som dom flesta alltid är.
Fast jag missade mycket, tack vare att jag blev för trött och va tvungen och gå o lägga mig.
Missade min favorit Dj Headhunterz första dagen, och andra dagen missade jag Hardcoren :(
Men jag hade hur kul som helst ändå, vill bara tillbaka, och vill verkligen åka på nästa kryss som är Black & White kryssen, vilket är det bästa av alla fyra som finns. Men får se hur ekonomin ser ut då..

Här kommer det en bildbomb från denna magiska kryssning.

Dag 1

Terminalen


Gruppfoto för oss som hade våra Hardstyle/Haardcore One piecen


Jag och älskling träffade på Luigi


Jag och älskling


Haha, kossan..


Det ena dansgolvet (Antlatis)


Dansgolvet på gågatan (Promenaden)



Dag 2

Den älskade båten :)


Michel och jag


Jag och älskling



Älskling med en av alla djs



Gröna laser ♥


Gågatan


Jag och Camilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0