Dag 18


Planer/drömmar/mål jag har

Planer:

Några planer till sommar har jag (vi), och det är att åka utomlands till Mallorca.
Det blir min första semester utomlands, så det ska bli jäkligt kul.

Drömmar:

Man har ju många drömmar här i livet, men om jag ska säga en dröm så är det att skaffa barn, att bli en familj med min älskling och flytta ifrån Stockholm.

Mål:

Som jag skrev i ett tidigare inlägg om mitt mål, så e det att gå ner i vikt.
Jag har ju då gått upp 11 kilo sen jag träffade Tim och vill nu gå ner dom kilorna.
Hitills har jag gått ner 2,4 kilo och mitt mål är att till midsommar ha gått ner yttligare 3-4 kilon, så hoppas på resultat snart :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0