Vart kommer alla människor ifrån??

Så vad har man gjort idag då.. hmm.. inte så mycket faktiskt.. mamma ringde mig vid 3 tiden och frågade om jag kunde möta henne i Odenplan med några tavlor som hon skulle panta..
Mötte henne där vid 5.. men dom kunde inte ta emot tavlorna för dom kände inte till konstnärerna.. så vi åkte till Fridhemsplan istället, men där hade dom redan hunnit stängt.. Så vi skyndade oss till Skanstull.. hann precis..

Fick en tusenlapp för 4 tavlor.. Vi gick och käka på mcdonalds, sen åkte vi hem..

Men herregud va det va mycket folk.. vart kommer alla människor ifrån egentligen..?? Det går ju knappt och gå ute på stan..
Kanske man borde flytta ifrån sthlm, blir bara mer och mer folk i denna huvudstad..

Imorn ska jag till arbetsförmedlingen för att träffa en arbetspsykolog.. ska prata lite om jobb och sånt innan jag ska börja jobba.. Börjar ju om bara 1 vecka nu =)
Känns lite nervöst... hehe..

Nu ska jag gå och kolla på en film på tv..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0