Torsdag


Idag har jag inte gjort så mycket, varit hemma bara..
Jag och mamma gick ner till vårat förråd ocg gick igenom allt som vi hade där..
Tog med mig lite grejjer upp..
Hittade massa roliga saker, som gamla dagböcker och massa foton..

En grejj som jag hade skrivit i en av dagböckerna:

Jag och Mika har typ bråkat, blev bara irreterad på henne.
Jag ska bara sitta hemma hela kvällen...
Jo jag ska visst ut, Mika ringde nyss..


Hahaha.. Det skrev jag år 2001..
Och jag hade skrivit det kl: 21.54 på en vardag..
Vad ska två 14-15 åringar ut och göra då egentligen.. hehe..

Kul och läsa så gamla dagböcker.. :)

Ett klassfoto från när jag gick i 7:an.. Vad tuff man ska försöka se ut.. haha..



13 år  va jag här.. Ser så liten ut..




Kommentarer
Skriven av: mika

hahahaha "blev typ bara irreterad på henne" hahahaha=D=D=D

2009-04-24 @ 08:38:28
Skriven av: Anonym

hihi vad söt. kul att se hur man ändras :)

2009-04-25 @ 18:41:23
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0